Mastello

Sanitair Boutique Mastello zet data in om grip te krijgen op groei en financiële sturing. Rolf Herman de Groot, Managing Director van de boutique in Hilversum, benadrukt het belang van inzicht: “We wilden op hoofdlijnen beter kunnen sturen. Het dashboard van DashData geeft ons dagelijks helder zicht op de financiële impact van onze groei.”

Sanitair Boutique Mastello in Hilversum ontwikkelt en verkoopt hoogwaardige badkamers met een sterk design. Rolf Herman de Groot, Managing Director van Mastello, vertelt: “Een groot deel van ons assortiment ontwikkelen we zelf, samen met partners uit binnen- en buitenland. Zo werken we onder andere met producenten uit Spanje, Italië en Azië. Dat stelt ons in staat om echt iets unieks neer te zetten.”

De snelle groei van het bedrijf bracht nieuwe uitdagingen met zich mee. “Groei betekent investeren – in personeel, in ons assortiment en in extra magazijnruimte,” zegt De Groot. “Maar het betekende ook dat we meer grip wilden krijgen op de financiële impact van die groei.”

De behoefte aan inzicht leidde tot de samenwerking met DashData. “We zochten een partner die ons kon helpen om op hoofdlijnen beter te sturen. DashData leverde ons een concreet dashboard dat we dagelijks kunnen raadplegen en dat ons helder inzicht geeft in de belangrijkste financiële indicatoren.”

Met DashData als groeipartner bouwt Mastello verder aan een solide toekomst, waarin data een steeds belangrijkere rol speelt in het maken van strategische keuzes.

Bekijk de klantcase hieronder: 

Power to your people!

power to your people